واشر مخروطی ( دیسکی ) نمره 6

واشر مخروطی ( دیسکی ) نمره 6


تماس بگیرید

تاریخ به روز رسـانی قیمت : 5 ساعت پیش

> ارسال سفارش پس از یک روز کاری

برچسب ها , ,

( آخرین بروزرسانی : 16 فروردین, 1403 )

بررسی اجمالی محصول

حداقل سفارش این محصول جهت تولید 40 هزار عدد می باشد
  • قطر داخلی واشر : 6 میلی متر
  • ضخامت واشر : 1 میلی متر
  • ساخت ایران

بی پی ام به منظور کمک در انتخاب مناسب‌ترین محصول اقدام به مشاوره و ارائه اطلاعات سودمند در مورد محصولات این فروشگاه و نحوه کاربرد آن‌ها و انتخاب مناسب برای کاربردهای مختلف به مراجعه کنندگان سایت کرده است. شما می‌توانند از طریق سیستم چت آنلاین سایت ( ساعت 8:30-18 روزهای کاری)، سیستم پاسخگویی تلفنی  ( شماره تلفن: 40661407 – 021  ، 021-66601970 ، 021-66601538 ،ساعت 9-17 روزهای کاری)  و یا از طریق اکانت تلگرام (mohamadmp@) شرکت از مشاوره رایگان بی پی ام و ارتباط با کارشناسان مربوط بهره‌مند شوند .

فـروشـــگاه اینترنتی و حضوری بـــی پـــی ام پلتفرم جامع انواع پیچ و مهره های ایران همزمان عضو اتحادیه صنف فروشندگان پیچ و مهره تهران ، دارای اینماد اعتماد الکترونیکی و نماد ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی می باشد و به عنوان... >> بیشــتر بخوانیـد

نقد و بررسی : واشر مخروطی ( دیسکی ) نمره 6

واشر دیسکی DIN2093 در دسته اتصال دهنده های زاویه ای با مرکز مخروطی هستند. این محصول میتواند در هر جهتی جهت گیری شود تا حداکثر تطبیق پذیری را برای مصرف کننده فراهم کند. یکی از فواید این محصول این است که توانایی تحمل بار زیادی در یک منطقه کوچک عملیاتی را دارد. نیروی مخالف وارد شده توسط مرکز مخروطی میتواند به عنوان یک ترکیب انحراف قدرتمند عمل کند تا ساختار را با اصطکاک بالا نگه دارد و مانع از لغزش و لرزش آن شود.

  • قیمت واشر دیسکی DIN2093

قیمت واشر های دیسکی به 3 عامل بستگی دارد اولین مورد آن مربوط به جنس و متریال آن است. این دسته از واشر ها در متریال های استیل و فولادی تولید میشوند که با هم از لحاظ قیمت و ویژگی تفاوت زیادی دارد.عامل دوم مربوط به پوشش استفاده شده بر روی واشر است و پوشش های استفاده بر روی واشر دیسکی عبارت اند از پوشش گالوانیزه گرم و سرد که هر کدام از لحاظ قیمت با هم تفاوت دارد. اخرین عامل مربوط به سایز واشر هستش و که باید بصورت دقیق اعلام شود زیرا قیمت واشر های DIN2093 سایز به سایز با هم تفاوت دارد.

  • نحوه بسته شدن واشر مخروطی به چه شکلی است؟

این دسته از واشرها یعنی واشر فنری دیسکی یه صورت سری یا موازی بسته میشوند. علاوه بر ان میتوان از ان ها با تخت تماسی استفاده کرد تا بار را به طور یکنواخت بر روی سطوح ناهوار پخش کند و این عمر باعث میشود از احتمال شکنندگی آن به حداقل برسد.

  • چه متریال هایی برای واشر دیسکی موجود میباشد؟

واشرهای DIN 2093 در متریال های فولاد ضدزنگ(استیل) , فولاد کربنی (اهنی) و فولادی الیاژی (فولادی) موجود میباشد. پرمصرف ترین متریال این محصول متریال فولاد کربنی هستش که مصرف بالایی در ایران دارد.

  • چرا واشرهای DIN2093 تحت عملیات حرارتی قرار میگیرند؟

یکی از مهم ترین عوامل در فرآیند تولید واشر دیسکی عملیات حرارتی میباشد . عملیات حرارتی در جهت ایجاد حداکثر دوام و حداقل سایش و شکنندگی انجام میشود. این عملیات باعث طولانی تر شدن عمر انها میشود به طوریکه در یک دهه تنها یک بار نیاز به تعویض دارند.

  • سایز بندی این واشر به چه شکلی است؟

سایز بندی واشرهای دیسکی همانند واشر های دیگر است به طوریکه به صورت 3 عدد بیان میشود برای مثال 3*40*20 . عدد اول نشان دهنده ی قطر داخلی حفره درون واشر میباشد عدد دوم نشان دهنده ی قطر کلی واشر میباشد و عدد سوم نشان دهنده ی ضخامت ان هستش.

0/5 (0 نظر)

مشخصات فنی :

سایز واشر

نمره 6

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “واشر مخروطی ( دیسکی ) نمره 6”